Je training zit er op. We hopen dat je veel hebt geleerd. Nu is het onze beurt. Van jouw feedback kunnen wij namelijk veel leren!
Complimentjes zijn natuurlijk leuk, maar ook met op- of aanmerkingen zijn we blij. Daarmee geef je ons namelijk een goede kans om onszelf te verbeteren.