Ik heb hoogtevrees. Kan ik bij jullie een training Werken op Hoogte volgen?
Hoogtevrees is heel menselijk. Het is zelfs gezond dat je dit hebt. De meeste mensen hebben een bepaalde vorm van hoogtevrees, al zal het voor sommigen wat heviger zijn dan voor anderen.
Onze trainers helpen je stap voor stap vertrouwd te raken met de materialen en de technieken. Je zal zien dat je zelfvertrouwen daarvan groeit, en dat je angst daardoor afneemt. Daarnaast zul je bij ons nooit iets hoeven doen wat je echt niet wil doen; jij bent dus de baas!
Wat ons betreft ben je dan ook hartelijk welkom, ook als je hoogtevrees hebt.