Meest gestelde vragen
Vragen over keuringen
Je keuringscertificaten beheren wij in een apart systeem wat Inventar heet. Klik hier om naar je keuringscertificaten te gaan.
Op de achtergrond werken wij er aan om binnenkort je keuringscertificaten zichtbaar te maken in je account op deze website. Dat voorkomt dat je bij een extra systeem moet inloggen. We vragen je hiervoor nog eventjes geduld.
Industrieel Klimmen keurt valbeveiliging, hijsmiddelen, ladders, trappen, rolsteigers en electrische arbeidsmiddelen.
Wil je hier meer over weten? Kijk dan op de pagina over onze keuringsservice.
Vragen over bezorging
Wij verzenden pakketen van maandag t/m vrijdag. Weborders worden met DHL geleverd, en dat kan ook op zaterdag. Voor andere orders (als je ons gemaild of gebeld hebt) gebruiken we een andere vervoerder die alleen op werkdagen bezorgt.
Wil je meer weten over de verzending van een specifiek product of een specifieke order? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Je track&trace informatie staat in de mail die je ontvangt nadat we je pakketje hebben verzonden. Je kan de track&trace ook vinden in je account, bij “Mijn bestellingen”.
Kom je er niet uit? Neem dan even contact op met onze klantenservice; we helpen je graag verder!
Jazeker, je bent hartelijk welkom om je order te komen afhalen. Kijk hier voor openingstijden en een routebeschrijving naar onze winkel in IJmuiden.
Vragen over betalingen
Ja, dat kan ook. Neem in dat geval wel gepast geld mee, want we hebben niet veel wisselgeld.
Je kan in onze winkel ook pinnen (maestro, creditcards).
Ja, dat kan. Je kan bij het afrekenen kiezen voor betalen in 3 delen, of achteraf betalen met Klarna.
Hulp bij je bestelling
Als je een andere vraag hebt, dan kan onze klantenservice je vast helpen!
Vaak kunnen we je wel helpen met het omruilen van een product. Kijk voor meer info over ruilen en retourzendingen op deze pagina van onze klantenservice.